تجربیات مادرانه..جدید...طراحی اتاق خواب 2 پسر بچه توسط دکوراتور معروف

ادامه 20 راه ارزان برای امروزی کردن آشپزخانه

1390/1/18 14:23
نویسنده : مریم
2,884 بازدید
اشتراک گذاری


11- سبد ذخیره سازی


با قرار دادن سبدهای جادار در بالای هر قفسه می‌توانید حالت یکنواختی کابینت را از بین ببرید. همچنین یکی دیگر از مزایای این سبدها سهولت استفاده از آنها می‌باشد که می‌توان به راحتی آنها را بیرون آورده و شی مورد نظر را برداشت.


12- سنگ جاودانه




برای تهیه سنگ یا کاشی مورد نظر خود به مراکز فروش مصالح ساختمانی مراجعه کنید و کاشی مورد نظر خود را با ابعاد 4 سانتی متر مربع انتخاب کنید، این کاشی‌ها نیاز به برش ندارند، و حتی خود شما هم می‌توانید در آخر هفته آنها را نصب کنید.


13- بالا قرار دادن بشقاب‌ها


گاهی نمی‌توانیم جایی برای بعضی بشقاب‌های زیبا و تزئینی پیدا کنیم تا بتوانیم آنها را به نمایش بگذاریم. از این رو بالای کابینت‌ها بهترین مکان برای این کار می‌باشد. که می‌توان با استفاده از ایجاد شیاری در بالای کابینت آنها را به صورت مطمئنی قرار داد. و نیز می‌توان از بست‌های تزئینی استفاده کرد.


14- نفع زیاد



یک پنجره در آشپزخانه امکان ایجاد قفسه‌ای را در لبه آن به وجود می‌آورد که می‌توانید آن را یکدست رنگ‌آمیزی کنید. و تخته پوش آن ساده و ارزان می‌باشد.


15- کف پوش شیک و ساده



به جای خرید کف پوش جدید و صرف هزینه، همان کف پوش‌های قدیمی را رنگ کنید. و با ایجاد چند خراش در آنها، کف پوش‌های سنتی خواهید داشت.


16- ترکیب آرام بخش



می توانید از روکش‌هایی به صورت نوارهای باریک برای کابینت‌ها استفاده کنید و آنها را به صورت افقی نصب کنید، گاهی اوقات این روکش‌ها با رنگ کابینت‌ها ست می‌شوند.


17- قرار دادن گلدان‌ها در بالای آشپزخانه



از یک میله پرده محکم و زبانه چوبی برای نصب استفاده کنید. و میله پرده را بالای پنجره قرار دهید و گلدان‌ها و گیاهان آفتاب دوست را در آن محل نگهداری کنید.


18- همانندی تغییر یافته



هر میز یا صندوقچه ای را می‌توانید به عنوان سطح کار استفاده کنید، این کمد مرغوب را رنگ آمیزی کنید و با حوله‌های کاغذی و قلاب‌ها رو به راه نمایید. و از آن برای آشپزی کردن و از کشوهای آن برای قرار دادن ماهی تابه‌ها و مواد مورد نیاز خود استفاده کنید.


19- راه حل جالب


اگر منظره بیرون آشپزخانه شما جالب نیست، یا همسایه‌ها به خانه شما دید دارند، از شیشه‌های رنگا رنگ استفاده کنید. یا اگر بودجه شما محدود است، شیشه رنگ شده ای را مقابل پنجره خم کنید. تا نور هم بتواند وارد آشپزخانه شود.


20- کاشی آبی رنگ



کاشی‌های کوچک آبی رنگ، رنگی ضد آب پشت ظرفشویی (جایی که رطوبت زیاد است) به وجود می‌آورند، چون که اغلب کاغذ دیواری و رنگ در این مکان ایجاد مشکل می‌کنند. این کاشی‌های کوچک به صورت آماده در بازار یافت می‌شوند.
منبع....پاتوق یو
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)