تجربیات مادرانه..جدید...طراحی اتاق خواب 2 پسر بچه توسط دکوراتور معروف

چیدمان وسایل یک خانه بدون احتیاج به سرمایه

1389/12/26 18:21
نویسنده : مریم
2,327 بازدید
اشتراک گذاری

چیدمان وسایل یک خانه بدون احتیاج به سرمایه

 چیدمان وسایل یک خانه بدون احتیاج به سرمایه

برای خرید وسایل خانه مان آنطور که در رویاهایمان و در فکرمان است حتما لازم نیست که تمام پس انداز خود را خرج کنیم . بلکه با یک برنامه ریزی دقیق و بدون خرج بودجه ی زیاد میتوان به بهترین شکل وسایل شیکی برای خانه تهیه کرد

گشت وگذار در چگونگی چیدمان وسایل یک خانه بدون احتیاج به سرمایه ی زیاد
برای خرید وسایل خانه مان آنطور که در رویاهایمان و در فکرمان است حتما لازم نیست که تمام پس انداز خود را خرج کنیم . بلکه با یک برنامه ریزی دقیق و بدون خرج بودجه ی زیاد میتوان به بهترین شکل وسایل شیکی برای خانه تهیه کرد.

ترمیم و نوسازی یک خانه ی یک طبقه توسط یک آدم حرفه ای

خانه هایی که قدیمی هستند نمای زیبایی دارند اما باید مدام به آنها رسیدگی شود. مالک این خانه ای که می خواهیم یک گشت و گذاری در آن داشته باشیم با کمترین بودجه این خانه را به زیباترین شکل درآورده است.


در ابتدا رنگ آمیزی اتاق نشینمن :

از رنگ های کرم – قهوه ای – آبی روشن برای این اتاق استفاده می کنیم.دیوار ها به رنگ کرم است و یک قسمت کوچکی از آن را به رنگ قهوه ای تیره در می آوریم تا نقاشی اتاق از جذابیت بیشتری برخوردار شود.روی این قسمت دیوار که به رنگ قهوه ای در آمده یک تابلوی رنگی نصب می کنیم.یک قالیچه آمیخته از این سه رنگ را کف این اتاق می اندازیم.

شومینه یا جایی برای گرم کردن :

دیوارهای این مکان از خانه را باید به رنگ قهوه ای تیره نقاشی کرد به دلیل ست شدن با چوب های داخل شومینه .سطح همواری که به شکل یک طاقچه روی آن قرار گرفته و برای قرار دادن دکوری های کوچک روی آن استفاده می شودو کل آن به رنگ متضاد با دیوارها و به رنگ کرم روشن میباشد.


گالری عکس :
ازدیوار بالای شومینه می توان برای عکس های خانوادگی استفاده کرد.آنها را در یک قاب مشکی ساده ی مقوایی و ارزان که به چشم مهمانان بسیار گرانبها و نفیس است قرار داده .
چگونگی ساخت این قاب ها
- سطح داخلی قاب ها مقوایی به رنگ آبی
- استفاده از مقوای کرم رنگ به شکل خط های راه راه
- قرار دادن عکس داخل آن و روی این راه ها

قفسه های معمولی :

به جای اینکه برای تظاهر و خودنمایی از قفسه های گران قیمت استفاده کنید می توانید از تخته ها و فیبرهایی استفاده کنید . آنها را به اندازه های مختلف و برای قرار دادن چیزهای مختلف درآورید و به دیوار بزنید.در این صورت پول خود را هم خرج نکرده اید.

دقت در هزینه ها :

می توان بدون آنکه خرج زیادی کرد ظاهر را کاملا زیبا نشان داد.مثلا برای اتاق ناهار خوری باید یک سری وسایل را به طور ثابت قرار داد که همیشه روی میز باشند.بهتر است از صندلی هایی به رنگ روشن استفاده کرد.


دیوارهای شیک :

زمینه ی یکسری از دیوارها باید رنگ آمیزی متنوعی داشته باشد در واقع باید به چند رنگ نقاشی شوند.مثلا برای دیوار اتاق غذا خوری باید دیوار به دو قسمت شود یعنی قسمت بالایی آن کاملا جدا از قسمت پایین رنگ شود . مثلا از رنگ قهوه ای شکلاتی و آبی روشن استفاده شود .سه قاب مستطیلی شکل با طرح های روشن روی قسمت بالایی که به رنگ آبی روشن است نصب کنیم.


یک میز تحریر ساده :

از یک سری پایه های فلزی ساخته شده که طبقات چوبی به آن متصل شده است و یک وسیله ای را فراهم کرده برای مطالعه کردن.

اتاقی برای استراحت :

یک تخته چوبی با روکشی از پارچه چرم اصل و راه راه که روی آن دکمه هایی به فاصله 7 تا 8 سانتی متر برای زیبایی بیشتر دوخته شده است.این تخته چوبی در بالا قرار گرفته و از یک سری پارچه های زیبا برای درست کردن بالش هایی استفاده شده و در نهایت یک تخت زیبا و کاملا سفارشی را فراهم آورده است.inzaman.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)